Suomen Urheiluliitto ja kotimainen urheilujuomabrändi ONSE yhteistyöhön

Onse – urheilujuomaa markkinoiva Onses Finland Oy ja Suomen Urheiluliitto (SUL) ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen. Uuden kumppanuuden kautta Onsesta tulee SUL:n virallinen yhteistyökumppani ja urheilujuomabrändi.

Onse tulee näkymään laajasti tulevan vuoden aikana yleisurheilun TV-kisoissa, kuten Ruotsi-ottelussa OIympiastadionilla, Kalevan kisoissa Vaasassa ja Motonet GP-sarjassa sekä niiden markkinoinnissa. Ensimmäinen yhteistyöhön sisältyvä TV-kisatapahtuma ovat SM-hallit Tampereella helmikuussa. Onse -juomaa tulee olemaan kaikissa tapahtumissa myös mm. urheilijoiden saatavilla ja käytettävissä.

”Olemme todella iloisia tästä uudesta yhteistyöstä suomalaisen urheilujuomabrändi Onsen kanssa”, toteaa SUL:n markkinointiyhtiö Track & Field Finland Oy:n toimitusjohtaja Jari Töykkä.

”Uskomme, että alkanut yleisurheilun supervuosi ja kumppanuuteen sisältyvät huippu-urheilutapahtumat tulevat tarjoamaan Onselle erinomaisen mahdollisuuden markkinoida tuotetta laajasti yleisurheilua seuraavalle yleisölle”, Töykkä jatkaa.

”Tämä on meille suuri juttu olla mukana kotimaisella ONSE-urheilujuomabrändillä perinteisessä ja yhdessä Suomen seuratuimmassa urheilulajissa”, iloitsee Onses Finlandin toimitusjohtaja Sami Rumbin.

”Toivottavasti uudistuneet isotoniset urheilujuomamme siivittävät suomalaisia urheilijoita vieläkin parempiin tuloksiin kesän kisoissa ja pitää nestehukan kurissa myös kisakatsomossa. Mahtavilla sekä toiveikkailla fiiliksillä suuntaamme, niin yleisurheilulle, kuin meillekin suureen vuoteen 2024”.

 Lisätietoja:

Suomen Urheiluliitto ry:
Jari Töykkä, toimitusjohtaja, Track & Field Finland Oy
040 55 33 996, jari.toykka@sul.fi

Onses Finland Oy
Sami Rumbin, toimitusjohtaja
050 344 0380, sami.rumbin@onsedrinks.fi

www.onsedrinks.fi