Granon ja SUL:n yhteistyö jatkuu – fanikulttuurin kehittäminen keskiössä 2022

Suomen Urheiluliitto (SUL) ja Grano ovat sopineet pitkän yhteistyön jatkosta. Grano on SUL:n yhteistyökumppani ja virallinen yhteistyökumppani markkinointi-, mainos-, ja näkyvyystuotteissa.

– Hienoa, että pitkä ja menestyksekäs yhteistyö saa jatkoa. Tänä vuonna pyrimme yhdessä Granon kanssa myös edistämään yleisurheilun fanikulttuuria ja tuomaan eri keinoin urheilijoita ja faneja yhteen, sanoo SUL:n markkinointiyhtiö Track & Field Finlandin toimitusjohtaja Jari Töykkä.

Yhteistyön puitteissa Grano näkyy toukokuun 14. päivä Helsingissä järjestettävässä Helsinki City Running Day -tapahtumassa, joka on Suomen suurin massajuoksutapahtuma.  Grano on esillä myös Ylen televisioimissa kotimaisissa yleisurheilun huippukilpailuissa kuten Joensuun Kalevan kisoissa ja kuuden kilpailun Motonet GP -sarjassa sekä syyskuun alussa yleisurheilukesän huipentavassa Ruotsi-ottelussa Olympiastadionilla.

– Olemme iloisia, että pitkäaikainen yhteistyö Suomen Urheiluliiton kanssa jatkuu. Haluamme osaltamme olla kehittämässä yleisurheilun fanikulttuuria, jolla on kaikissa lajeissa erittäin tärkeä rooli, sanoo Granon Mikko Mäkynen myynti- ja markkinointijohtaja.

Lisätietoja:

Track & Field Finland Oy

c/o Suomen Urheiluliitto

Jari Töykkä

Toimitusjohtaja

Puh. 040 55 33 996

jari.toykka@sul.fi